ماریا یوسفزی
ماریا یوسفزی

ماریا یوسفزی

بازمحمد مبارز حریف روسى اش را شکست داد

بازمحمد مبارز، شب گذشته در برابر حریف پرقدرت روسی خود به میدان مبارزه رفت و توانست در دقایق اول روند اول، حریفش را شکست دهد.

1003583_10204869885341537_2359301571297780341_n این مسابقه  ساعت ٨:٣٠شب گذشته به وقت افغانستان در بزرگترین استدیوم شهر مسکو به نام لوژنیکى که پیش از ده هزارتماشاچى داشت، برگزار شد.

درمسابقه یاد شده معاون رییس جمهورروسیه، سفیر وشمارى از کارمندن سفارت افغانستان مقیم آن کشور، برخى ازمسوولین ورزشى روسیه و صدها تن ازافغانهاى مقیم روسیه  اشتراک کرده بودند .

باز محمد مبارز، از جمله ورزشکاران مطرح افغانستان است که تا کنون افتخارات زیاد بین‌المللی را برای ورزش کشور به دست آورده‌است.

مبارز، قبل ازاینکه به مصاف حریف روسى اش قرارگیرد، درپیامش به مردم افغانستان گفته است: "تمام اقوام مختلف افغانستان همیشه مرا حمایت کردن و من هم در زندگى ام همیشه کوشش کردیم هویت ملى بودن خود را حفظ کنم."

وى افزوده است که با این احساس، دایما خواسته است یک تصویر یا یک پیام ملى به تمام مردم جهان داشته باشد.

مبارز درادامه یاد آورشده است: "در مسابقه که همراه حریف روسى خود دارم، دو پیام میتانه داشته باشه یکى اینکه به تمام جهانیان ثابت  میکنم که ما افغانها یکى هستیم و از یکدیگر خود حمایت میکنیم،  افغانها قهرمان بودن، قهرمان هستند و قهرمان پرور هم هستند و از طرف دیگر، به مردم جهان نشان میتم که اقوام مختلف از مبارز شان حمایت میکنند."

این وزرشکار افغان، درادامه پیام خود گفته است درصورتیکه  دراین مسابقه موفقیت کسب کند، این افتخار را بعنوان تحفه به تمامى نیروهاى امنیتى کشورتقدیم میکند.

وى همچنان حاضرشدن با لباس نظامى درمیدان مسابقه را نشانۀ حمایت از نیروهاى امنیتى کشورعنوان کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.